Kullanıcı
:
Şifre
:
Bilgi Bankası
Marka Hikayeleri
Parlak Fikirler
Makaleler
Marka Haberleri
Faydalı Linkler
Makaleler
ÖZEL MARKALAR
Dünyanın pek çok gelişmiş ülkesinde özel markalar geleneksel olarak ulusal markalar tarafından ele geçirilmiş olan pazar bölümlerinde yaygın şekilde kullanılmaya başlanmıştır. Perakendecinin ürün geliştirmeden, ürünün depolanmasına ve pazarlanmasına kadar tüm sorumluluğu
devamı
MARKA YERLEŞTİRME...
Geleneksel reklamların maliyetleri hızla artmaktadır ve reklamların etkinliği kanal değiştirme ve televizyon programlarını kaydedip, reklamları ayıklayabilen dijital görüntü kayıt cihazlarındaki artışa bağlı olarak azalmaktadır. Bu yüzden tüketicisinin yasam tarzını gözlemleyen reklamcılar alternatif, geleneksel olm
devamı
MARKA NEDİR?
MARKA: Benzer ürünleri ya da hizmetleri başkalarının ürün ya da hizmetlerinden ayırt etmek üzere kullanılan ya da belirli bir hizmetin sunulması sırasında kullanılan AYIRT EDİCİ İŞARET marka olarak tanımlanmaktadır. Sözcükler, Sayılar, Harfler, Şekiller, Ürünün Şekli veya Ambalaj
devamı
MARKALAŞMA
Markalaşma stratejileri : Markalaşma bir firmanın en stratejik yatırımlarından biri konumundadır. Bu nedenle markalaşmayı yalnızca isim, sembol, tasarım ya da bunların kombinasyonunun geliştirilmesi ile sınırlı olarak ele almak, bu stratejik yatırım alanında son derece riskli bir girişim anlamına gelmektedir.
devamı
LOGO TASARIMINDA NELERE DİKKAT ETMELİYİZ?
Logo Tasarımında Nelere Dikkat Etmeliyiz? Bu yazıyı özellikle küçük ve orta ölçekli işletmelerin dikkate almasını rica edeceğim. Logo tasarımının bir firma için olduk
devamı
MODERN ZAMANLARDA MARKA BİLİNCİ
MARKA BİLİNCİ Modern zamanlarda markalar, bizim bildiğimiz/alışık olduğumuz markalardan biraz farklı… Modernlikle gelen bu yeni kavram; “marka bilinci” nasıl bir şeymiş, markalar artık nasıl bir tondan/neler söylüyorlar, neler söylemiyorlar… Buyrunuz hep birlikte okuyalım:
devamı
PAZARLAMANIN GİZLİ GÜCÜ: KOKU...
PAZARLAMANIN GİZLİ GÜCÜ... Kurumsal kimlik, kurumsal logo, kurumsal itibar, kurumsal disiplin gibi tanımlamalar, iş dünyasında çok kullanılan, profesyonelliğin işareti olan kavramlardır. En azından yaptığımız bir sohbette,
devamı
Şirketinizin e-ticareti kullanma düşüncesi
Kullanmayı kesinlikle düşünmüyoruz
E-Ticareti kullanmayı düşünmüyoruz
Kararsızız
E-Ticareti kullanmayı düşünüyoruz
E-Ticareti kesinlikle düşünüyoruz
Anket Sonuçları
Faydalı Linkler
Marka Haberleri
Marka Hikayeleri
Parlak Fikirler
Makaleler
Markatürk gelişmelerinden haberdar olmak için ebültene üye olabilirsiniz.
Ad-Soyad
:
Eposta
:
Ekle
Çıkar
Son Güncelleme:
25 Haziran 2011
Site içerisinde yer alan görsel ve yazılı materyal
Markatürk'e aittir. Her hakkı saklıdır. 2011 ©
Gizlilik
ve
Kullanım Şartları
O2Grup İştirakidir.